ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
24/04/2017
ПОК „Доверие“ ще участва в третото издание на инициативата „Ден без асансьори“
18/01/2017
От началото на 2017 г. влизат в сила нови, по-ниски такси за осигурените в УПФ и ППФ „Доверие“ лица
01/03/2017
Хора, прехвърлили пари от УПФ към Сребърния фонд, са изгубили пари
Коментар на Даниела Петкова за "Бизнес линия" на ТВ Европа
22/02/2017
"Таксите за потребителите на пенсионните фондове няма да се увеличават"
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 24.04.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.68055 лв.; ППФ "Доверие" - 1.70977 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.76182 лв.
Въпроси и отговори
10. Как мога да получа парола?

ПОК „Доверие" предоставя на своите клиенти парола, която заедно с осигурителния номер служи за потвърждаване на тяхната самоличност при достъп до индивидуалната партида и ползването на други услуги на http://www.poc-doverie.bg или чрез мобилна комуникация.

Паролата се изпраща еднократно в писмото "Добре дошли в Доверие", което всеки наш нов клиент получава. От съображения за сигурност, паролата не се посочва на последващите писма или в годишните извлечения.

За преиздаване на парола е необходимо да посетите офис на ПОК „Доверие".
Studiо ITTI
Web Based Solutions