ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
19/05/2017
ПОК „Доверие“ взе наградата за пенсионно-осигурително дружество на годината, в категория ДЗПО, за седми пореден път
27/04/2017
Работещите в Бизнес център „Доверие“ се включиха в европейския „Ден без асансьори“, подкрепен от ПОК „Доверие“, за трета поредна година
11/05/2017
Бъдещето на пенсионно-осигурителната система при кабинет Борисов-3
Даниела Петкова във "В развитие", Bloomberg
01/03/2017
Хора, прехвърлили пари от УПФ към Сребърния фонд, са изгубили пари
Коментар на Даниела Петкова за "Бизнес линия" на ТВ Европа
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 23.05.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.69813 лв.; ППФ "Доверие" - 1.73413 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.79305 лв.
Въпроси и отговори
10. Как мога да получа парола?

ПОК „Доверие" предоставя на своите клиенти парола, която заедно с осигурителния номер служи за потвърждаване на тяхната самоличност при достъп до индивидуалната партида и ползването на други услуги на http://www.poc-doverie.bg или чрез мобилна комуникация.

Паролата се изпраща еднократно в писмото "Добре дошли в Доверие", което всеки наш нов клиент получава. От съображения за сигурност, паролата не се посочва на последващите писма или в годишните извлечения.

За преиздаване на парола е необходимо да посетите офис на ПОК „Доверие".
Studiо ITTI
Web Based Solutions