ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
19/05/2017
ПОК „Доверие“ взе наградата за пенсионно-осигурително дружество на годината, в категория ДЗПО, за седми пореден път
27/04/2017
Работещите в Бизнес център „Доверие“ се включиха в европейския „Ден без асансьори“, подкрепен от ПОК „Доверие“, за трета поредна година
01/06/2017
Даниела Петкова: Притеснителна е липсата на регламент за изплащане на пенсиите от втория стълб
интервю пред БНР
11/05/2017
Бъдещето на пенсионно-осигурителната система при кабинет Борисов-3
Даниела Петкова във "В развитие", Bloomberg
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 23.06.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.71246 лв.; ППФ "Доверие" - 1.74601 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.80474 лв.
Въпроси и отговори
10. Как мога да получа парола?

ПОК „Доверие" предоставя на своите клиенти парола, която заедно с осигурителния номер служи за потвърждаване на тяхната самоличност при достъп до индивидуалната партида и ползването на други услуги на http://www.poc-doverie.bg или чрез мобилна комуникация.

Паролата се изпраща еднократно в писмото "Добре дошли в Доверие", което всеки наш нов клиент получава. От съображения за сигурност, паролата не се посочва на последващите писма или в годишните извлечения.

За преиздаване на парола е необходимо да посетите офис на ПОК „Доверие".
Studiо ITTI
Web Based Solutions