ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
24/04/2017
ПОК „Доверие“ ще участва в третото издание на инициативата „Ден без асансьори“
18/01/2017
От началото на 2017 г. влизат в сила нови, по-ниски такси за осигурените в УПФ и ППФ „Доверие“ лица
01/03/2017
Хора, прехвърлили пари от УПФ към Сребърния фонд, са изгубили пари
Коментар на Даниела Петкова за "Бизнес линия" на ТВ Европа
22/02/2017
"Таксите за потребителите на пенсионните фондове няма да се увеличават"
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 24.04.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.68055 лв.; ППФ "Доверие" - 1.70977 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.76182 лв.
Въпроси и отговори
5. Защо не получавам извлечение?

Кодексът за социално осигуряване регламентира пенсионно осигурителните дружества да изпращат веднъж годишно извлечение от индивидуалната партида до всички свои клиенти.

Всяка година до 31 май ПОК „Доверие" изпраща годишно извлечение, съгласно определения от Комисията за финансов надзор образец. Извлеченията се изпращат на постоянния адрес по лична карта. Най-вероятната причина за не получаване на годишно извлечение е разминаване между постоянния адрес и адреса, с който разполага компанията. В допълнение, извлечението би могло да не бъде получено поради различни причини от технически характер: липса на достъп до пощенската кутия, унищожаване от недобросъвестни лица, и т.н.

Всеки клиент на ПОК „Доверие" би могъл да получи  безплатно извлечение във всеки един момент и във всеки един от офисите на компанията.
Studiо ITTI
Web Based Solutions