1. Как мога да проверя в кой универсален и/или професионален фонд се осигурявам? 2. Как мога да се прехвърля във фонд, управляван от ПОК Доверие? 3. Каква информация съдържа годишното извлечение? 4. Какво е дял в пенсионен фонд? 5. Защо не получавам извлечение? 6. Какво трябва да направя при промяна на адрес? 7. Какво трябва да направя при промяна на име? 8. Как мога да проверя състоянието на моята индивидуална партида? 9. Как мога да получа моя осигурителен номер? 10. Как мога да получа парола? 11. Как мога да получа членска карта „Доверие”? 12. Имам ли възможност да изтегля средства от моята индивидуална партида преди пенсиониране? 13. Мога ли да изтегля средства от индивидуалната си партида след пенсиониране? 14. Как мога да разбера каква е доходността на всеки от фондовете, в които се осигурявам? 15. Има ли възможност да получавам информация как ПОК „Доверие” инвестира средствата на своите клиенти? 16. Как мога да проверя осигурителните ми вноски? 17. Каква пенсия мога да получавам от фондовете, управлявани от ПОК „Доверие”? 18. Какви са правата на наследниците на клиенти на ПОК „Доверие”?

Ако търсената от Вас информация липсва в отговорите на въпросите, моля, направете запитване и екипът на ПОК „Доверие” ще Ви отговори в срок от 2 седмици.

*Име:
Презиме:
*Фамилия:
*Област:
*Град/село:
Адрес:
ЕГН:
*E-mail:
Телефон:
*Въпрос,
предложение
или коментар: