ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
19/05/2017
ПОК „Доверие“ взе наградата за пенсионно-осигурително дружество на годината, в категория ДЗПО, за седми пореден път
27/04/2017
Работещите в Бизнес център „Доверие“ се включиха в европейския „Ден без асансьори“, подкрепен от ПОК „Доверие“, за трета поредна година
11/05/2017
Бъдещето на пенсионно-осигурителната система при кабинет Борисов-3
Даниела Петкова във "В развитие", Bloomberg
01/03/2017
Хора, прехвърлили пари от УПФ към Сребърния фонд, са изгубили пари
Коментар на Даниела Петкова за "Бизнес линия" на ТВ Европа
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 26.05.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.70206 лв.; ППФ "Доверие" - 1.73607 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.79552 лв.
Специални програми и услуги за клиентите на ПОК "Доверие"
Тотален достъп

Програма "Тотален достъп" обезпечава цялостното информационно обслужване на клиентите на Компанията, свързано с предоставянето на достъп до състоянието на индивидуална партида, отговор на въпроси, предоставянето на допълнителни данни за ПОК "Доверие" и осигурителната система като цяло. Елементи на програмата са:

  • on-line услугите, предлагани на интернет страницата на компанията - проверка на състоянието на индивидуалната партида, достъп до аналитична информация за това как се инвестират и управляват средствата на клиентите, която се обновява ежемесечно, задаване на въпроси on-line.
  • 24-часов консултантски център работи за клиентите на ПОК "Доверие" на тел. 0 700 13 400 (според тарифния план на абоната за обаждане към фиксиран номер) и 0 900 32 100 (0.18 лв.мин. без ДДС за цялата страна), чрез които клиентите на Компанията могат да получават информация по всички интересуващи ги въпроси, свързани с допълнителното пенсионно осигуряване и ПОК "Доверие", автоматично или като се свържат с някой от работещите в центъра консултанти - денонощно.
  • проверка на състоянието на индивидуалната партида чрез SMS на номер 190001. Услугата представлява проверка на състоянието на индивидуалната партида (ИП), чрез изпращане на кратко съобщение (SMS) чрез мрежата на М-тел или Теленор до номер 190001 за достъп до информационната система на ПОК "Доверие". SMS следва да съдържа осигурителния номер на лицето и персоналната му парола за достъп до състоянието на индивидуалната партида чрез интернет. Стойността на SMS е без оскъпяване по съответната тарифа на абоната. Условия и начин на използване на услугата "Проверка на ИП чрез SMS". 
  • "Дни на доверието" - организиране на приемни, където клиентите на Компанията могат на място да зададат своите въпроси на специалисти, да получат интересуваща ги информация и консултации по въпроси, свързани със статута им на осигурени лица, както и да направят проверка на своята партида на място.

Задайте Вашия въпрос или направете коментар по интересуваща Ви тема тук

Споделете Вашите впечатления и мнение, като попълните анкетата тук.
Помогнете ни да ставаме все по-добри. Благодарим Ви!
Studiо ITTI
Web Based Solutions