ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
16/11/2017
ПОК „Доверие“ подкрепя проекта на JA България за създаване на целогодишен курс по финанси за гимназиален етап
09/11/2017
Аптеки „Фрамар“ предоставят отстъпка за клиентите на ПОК „Доверие“
06/10/2017
Очакванията на бизнеса за новите назначения в Комисията за финансов надзор
Даниела Петкова в предаването "В развитие" на Bloomberg TV България
20/09/2017
"По-високи такси за КФН са приемливи само, ако регулаторът е независим"
Даниела Петкова пред Дарик радио
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 17.11.2017 г.: УПФ "Доверие" - 1.73960 лв.; ППФ "Доверие" - 1.78663 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.85425 лв.
Специални програми и услуги за клиентите на ПОК "Доверие"
Тотален достъп

Програма "Тотален достъп" обезпечава цялостното информационно обслужване на клиентите на Компанията, свързано с предоставянето на достъп до състоянието на индивидуална партида, отговор на въпроси, предоставянето на допълнителни данни за ПОК "Доверие" и осигурителната система като цяло. Елементи на програмата са:

  • on-line услугите, предлагани на интернет страницата на компанията - проверка на състоянието на индивидуалната партида, достъп до аналитична информация за това как се инвестират и управляват средствата на клиентите, която се обновява ежемесечно, задаване на въпроси on-line.
  • 24-часов консултантски център работи за клиентите на ПОК "Доверие" на тел. 0 700 13 400 (според тарифния план на абоната за обаждане към фиксиран номер) и 0 900 32 100 (0.18 лв.мин. без ДДС за цялата страна), чрез които клиентите на Компанията могат да получават информация по всички интересуващи ги въпроси, свързани с допълнителното пенсионно осигуряване и ПОК "Доверие", автоматично или като се свържат с някой от работещите в центъра консултанти - денонощно.
  • проверка на състоянието на индивидуалната партида чрез SMS на номер 190001. Услугата представлява проверка на състоянието на индивидуалната партида (ИП), чрез изпращане на кратко съобщение (SMS) чрез мрежата на М-тел или Теленор до номер 190001 за достъп до информационната система на ПОК "Доверие". SMS следва да съдържа осигурителния номер на лицето и персоналната му парола за достъп до състоянието на индивидуалната партида чрез интернет. Стойността на SMS е без оскъпяване по съответната тарифа на абоната. Условия и начин на използване на услугата "Проверка на ИП чрез SMS". 
  • "Дни на доверието" - организиране на приемни, където клиентите на Компанията могат на място да зададат своите въпроси на специалисти, да получат интересуваща ги информация и консултации по въпроси, свързани със статута им на осигурени лица, както и да направят проверка на своята партида на място.

Задайте Вашия въпрос или направете коментар по интересуваща Ви тема тук

Споделете Вашите впечатления и мнение, като попълните анкетата тук.
Помогнете ни да ставаме все по-добри. Благодарим Ви!
Studiо ITTI
Web Based Solutions