ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
07/12/2018
ПОК „Доверие“ подкрепи церемонията по връчването на наградите "Банкер на годината"
28/11/2018
БАКР потвърди кредитния рейтинг A – (перспектива, стабилна) на ПОК „Доверие“ и управляваните, от Компанията, пенсионни фондове
10/08/2018
"Ще получаваме минимум това, което сме внесли"
Даниела Петкова в сутрешния блок на Нова ТВ
16/04/2018
"Минималната втора пенсия - 48 лв., а не 30 лв."
Участие на г-жа Даниела Петкова в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV България
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 14.12.2018 г.: УПФ "Доверие" - 1.69670 лв.; ППФ "Доверие" - 1.72497 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.80127 лв.
Въпроси и отговори
1. Как мога да проверя в кой универсален и/или професионален фонд се осигурявам? 2. Как мога да се прехвърля във фонд, управляван от ПОК Доверие? 3. Каква информация съдържа годишното извлечение? 4. Какво е дял в пенсионен фонд? 5. Защо не получавам извлечение? 6. Какво трябва да направя при промяна на адрес? 7. Какво трябва да направя при промяна на име? 8. Как мога да проверя състоянието на моята индивидуална партида? 9. Как мога да получа моя осигурителен номер? 10. Как мога да получа парола? 11. Как мога да получа членска карта „Доверие”? 12. Имам ли възможност да изтегля средства от моята индивидуална партида преди пенсиониране? 13. Мога ли да изтегля средства от индивидуалната си партида след пенсиониране? 14. Как мога да разбера каква е доходността на всеки от фондовете, в които се осигурявам? 15. Има ли възможност да получавам информация как ПОК „Доверие” инвестира средствата на своите клиенти? 16. Как мога да проверя осигурителните ми вноски? 17. Каква пенсия мога да получавам от фондовете, управлявани от ПОК „Доверие”? 18. Какви са правата на наследниците на клиенти на ПОК „Доверие”? 19. При какви условия се удържа по-ниска такса от всяка вноска в Универсален и Професионален пенсионен фонд „Доверие“?

Ако търсената от Вас информация липсва в отговорите на въпросите, моля, направете запитване и екипът на ПОК „Доверие” ще Ви отговори в срок от 2 седмици.

Тук може да ни зададете въпрос и да получите конкретен отговор от ПОК „Доверие“ АД. Компанията обработва Вашите лични данни, които ни предоставяте, само за целите на обслужването Ви, като клиент. Обработването се осъществява, в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и останалите приложими нормативни актове.

Моля, ако не сте съгласни личните Ви данни да бъдат обработвани, за да отговорим на въпроса Ви, не попълвайте формата по-долу!

*Име:
Презиме:
*Фамилия:
*Област:
*Град/село:
Адрес:
ЕГН:
*E-mail:
Телефон:
*Въпрос,
предложение
или коментар:
Studiо ITTI
Web Based Solutions