ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
31/05/2019
Девета поредна награда за пенсионноосигурително дружество на годината, в категория ДЗПО, получи ПОК „Доверие“
25/04/2019
Работещите в Бизнес-център „Доверие“ масово се включиха в инициативата „Ден без асансьори“
10/08/2018
"Ще получаваме минимум това, което сме внесли"
Даниела Петкова в сутрешния блок на Нова ТВ
16/04/2018
"Минималната втора пенсия - 48 лв., а не 30 лв."
Участие на г-жа Даниела Петкова в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV България
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 14.6.2019 г.: УПФ "Доверие" - 1.73412 лв.; ППФ "Доверие" - 1.75490 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.83534 лв.
Въпроси и отговори
10. Как мога да получа парола?

ПОК „Доверие" предоставя на своите клиенти парола, която заедно с осигурителния номер служи за потвърждаване на тяхната самоличност при достъп до индивидуалната партида и ползването на други услуги на http://www.poc-doverie.bg или чрез мобилна комуникация.

Паролата се изпраща еднократно в писмото "Добре дошли в Доверие", което всеки наш нов клиент получава. От съображения за сигурност, паролата не се посочва на последващите писма или в годишните извлечения.

За преиздаване на парола е необходимо да посетите офис на ПОК „Доверие".
Studiо ITTI
Web Based Solutions