ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
05/08/2019
Комисията за финансов надзор одобри промени в правилниците на УПФ, ППФ и ДПФ „Доверие“
31/05/2019
Девета поредна награда за пенсионноосигурително дружество на годината, в категория ДЗПО, получи ПОК „Доверие“
02/08/2019
"Готови сме да плащаме втора пенсия"
Г-жа Даниела Петкова пред banker.bg
10/08/2018
"Ще получаваме минимум това, което сме внесли"
Даниела Петкова в сутрешния блок на Нова ТВ
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 16.8.2019 г.: УПФ "Доверие" - 1.75047 лв.; ППФ "Доверие" - 1.77082 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.85200 лв.
Въпроси и отговори
5. Защо не получавам извлечение?

Кодексът за социално осигуряване регламентира пенсионно осигурителните дружества да изпращат веднъж годишно извлечение от индивидуалната партида до всички свои клиенти.

Всяка година до 31 май ПОК „Доверие" изпраща годишно извлечение, съгласно определения от Комисията за финансов надзор образец. Извлеченията се изпращат на постоянния адрес по лична карта. Най-вероятната причина за не получаване на годишно извлечение е разминаване между постоянния адрес и адреса, с който разполага компанията. В допълнение, извлечението би могло да не бъде получено поради различни причини от технически характер: липса на достъп до пощенската кутия, унищожаване от недобросъвестни лица, и т.н.

Всеки клиент на ПОК „Доверие" би могъл да получи  безплатно извлечение във всеки един момент и във всеки един от офисите на компанията.
Studiо ITTI
Web Based Solutions