ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
16/04/2019
ПОК „Доверие“ ще участва в петото издание на инициативата „Ден без асансьори“
29/03/2019
Комисията за финансов надзор одобри промени в правилниците на УПФ, ППФ и ДПФ „Доверие“
10/08/2018
"Ще получаваме минимум това, което сме внесли"
Даниела Петкова в сутрешния блок на Нова ТВ
16/04/2018
"Минималната втора пенсия - 48 лв., а не 30 лв."
Участие на г-жа Даниела Петкова в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV България
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 22.4.2019 г.: УПФ "Доверие" - 1.72663 лв.; ППФ "Доверие" - 1.74743 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.82822 лв.
Въпроси и отговори
5. Защо не получавам извлечение?

Кодексът за социално осигуряване регламентира пенсионно осигурителните дружества да изпращат веднъж годишно извлечение от индивидуалната партида до всички свои клиенти.

Всяка година до 31 май ПОК „Доверие" изпраща годишно извлечение, съгласно определения от Комисията за финансов надзор образец. Извлеченията се изпращат на постоянния адрес по лична карта. Най-вероятната причина за не получаване на годишно извлечение е разминаване между постоянния адрес и адреса, с който разполага компанията. В допълнение, извлечението би могло да не бъде получено поради различни причини от технически характер: липса на достъп до пощенската кутия, унищожаване от недобросъвестни лица, и т.н.

Всеки клиент на ПОК „Доверие" би могъл да получи  безплатно извлечение във всеки един момент и във всеки един от офисите на компанията.
Studiо ITTI
Web Based Solutions