ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
15/01/2018
ПОК „Доверие“ и управляваните от Компанията фондове с потвърден кредитен рейтинг А-, перспектива: стабилна
08/01/2018
По-ниски такси за осигурените в УПФ и ППФ „Доверие“ влизат в сила от началото на 2018 г.
21/12/2017
"Доходността на пенсионните фондове през тази година е впечатляваща"
Интервю на г-жа Даниела Петкова пред "Капитал"
06/10/2017
Очакванията на бизнеса за новите назначения в Комисията за финансов надзор
Даниела Петкова в предаването "В развитие" на Bloomberg TV България
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 19.1.2018 г.: УПФ "Доверие" - 1.75295 лв.; ППФ "Доверие" - 1.79406 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.86878 лв.
Въпроси и отговори
5. Защо не получавам извлечение?

Кодексът за социално осигуряване регламентира пенсионно осигурителните дружества да изпращат веднъж годишно извлечение от индивидуалната партида до всички свои клиенти.

Всяка година до 31 май ПОК „Доверие" изпраща годишно извлечение, съгласно определения от Комисията за финансов надзор образец. Извлеченията се изпращат на постоянния адрес по лична карта. Най-вероятната причина за не получаване на годишно извлечение е разминаване между постоянния адрес и адреса, с който разполага компанията. В допълнение, извлечението би могло да не бъде получено поради различни причини от технически характер: липса на достъп до пощенската кутия, унищожаване от недобросъвестни лица, и т.н.

Всеки клиент на ПОК „Доверие" би могъл да получи  безплатно извлечение във всеки един момент и във всеки един от офисите на компанията.
Studiо ITTI
Web Based Solutions