ПОК "Доверие" АД English
Начало Новини Контакти Въпроси и отговори Документи
07/12/2018
ПОК „Доверие“ подкрепи церемонията по връчването на наградите "Банкер на годината"
28/11/2018
БАКР потвърди кредитния рейтинг A – (перспектива, стабилна) на ПОК „Доверие“ и управляваните, от Компанията, пенсионни фондове
10/08/2018
"Ще получаваме минимум това, което сме внесли"
Даниела Петкова в сутрешния блок на Нова ТВ
16/04/2018
"Минималната втора пенсия - 48 лв., а не 30 лв."
Участие на г-жа Даниела Петкова в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV България
Press release Vienna Insurance Group
Стойност на един дял за 15.2.2019 г.: УПФ "Доверие" - 1.70969 лв.; ППФ "Доверие" - 1.73491 лв.; ДПФ "Доверие" - 1.81184 лв.
Въпроси и отговори
5. Защо не получавам извлечение?

Кодексът за социално осигуряване регламентира пенсионно осигурителните дружества да изпращат веднъж годишно извлечение от индивидуалната партида до всички свои клиенти.

Всяка година до 31 май ПОК „Доверие" изпраща годишно извлечение, съгласно определения от Комисията за финансов надзор образец. Извлеченията се изпращат на постоянния адрес по лична карта. Най-вероятната причина за не получаване на годишно извлечение е разминаване между постоянния адрес и адреса, с който разполага компанията. В допълнение, извлечението би могло да не бъде получено поради различни причини от технически характер: липса на достъп до пощенската кутия, унищожаване от недобросъвестни лица, и т.н.

Всеки клиент на ПОК „Доверие" би могъл да получи  безплатно извлечение във всеки един момент и във всеки един от офисите на компанията.
Studiо ITTI
Web Based Solutions